Beremosi Tanpa Kontroversi

Peminat Mual Tengok Aksi Manja Eina Azman & Afiq Muiz Di Sunway Pyramid

Pada pagi selasa yang lalu kami menerima email dari salah seorang pembaca yang mengatakan terserempak dengan kelibat 2 orang pelakon yang khabarnya pernah menafikan mereka sedang bercinta.


Eina Azman & Afiq Muiz

Eina Azman & Afiq Muiz adalah kelibat merpati sejoli yang berjaya menarik perhatian beberapa pengunjung di pusat membeli belah Sunway Pyramid. Bukan kerana mereka ini pelakon, tetapi apa yang menarik perhatian ialah aksi memualkan yang telah ditonjolkan dikhayalak ramai.

Menurut pengirim email ini dia dan beberapa orang rakanya yang berada di Sunway pyramid pada malam Isnin (3 Dis 2012) yang lalu terserempak dengan kelibat Eina Azman & Afiq Muiz yang kelihatan begitu mesra sekali berpimpingan tangan. Jelas email yang dikirimkan tadi adakalanya aksi kemesraan yang ditunjukan oleh 2 pelakon Mimpi Cinderella ini membuatkan dirinya dan juga rakanya merasa mual akan aksi ‘lakonan’ yang ditunjukan pelakon baru tersebut.


Eina Azman & Afiq Muiz

Memetik tulisan email yang dikirimkan.
“Yela manaya tak senonoh. Selamba badak je diorang berpelukkan masa nak naik eskalator dekat Sunway Pyramid tu. Cukupla setakat pegang tangan kalau nk menunjukkan yang korang tu tengah bercinta. lagipun tau la masa tu dah dekat pukul 11 malam lebih, tapi agak-agakla nk bermesra pun. Diorang ingat tak ada orang nampak apa. Mual ok tengok aksi diorang tu.”

Tambah pengirim email ini lagi aksi tersebut sempat dirakamkanya. Walaubagaimanapun gambar yang dirakamkan itu hanyalah dari jauh sahaja tanpa menampakkan wajah Afiq Muiz.

Diakhir email ini sempat juga pengirim email meninggalkan pesanan buat Eina Azman & Afiq Muiz.
“Ni la artis baru Malaysia, berlakon dah la tahap sendu. tapi perangai tak pandai nak bawa diri. Bila tegur kata sibuk nak ambil hal korang. Tapi kalau dah aksi memualkan tu korang tunjukkan dekat tempat awam macam tu memang patutla kena tegur. ok byee”



  • Ain11

    Saya peminat no.1eina dan afiq jadi saya sokong Apa yang diorang buat tapi saya tak sokong kalau ……Diorang tak tegur orang yang tegur diorang.

    • Najwa zulaikha

      betul saya pun

Gosip Label Aishah Aziz Gosip Yuna

Wordpress Themes - Photography WordPress Themes - Newspaper & Magazine WordPress Themes