Beremosi Tanpa Kontroversi

Nazmi Faiz & Tengku Fiella Perbodoh ‘Rakyat’ Malaysia?

Pasti pembaca semua sudah menonton video yang telah kami siarkan baru baru ini berkaitan Nazmi Faiz yang didakwa sebagai bermesra dengan kekasih barunya.


Nazmi Faiz & Tengku Fiella

Bagaimana pun hasil permerhatian kami ditambah pula beberapa keping gambar Tengku Fiella yang dikirimkan oleh pembaca kepada kami akhirnya merungkai siapakah gadis yang berkucup mesra bersama Nazmi dikhalayak ramai baru baru ini.

Dari gambar terkini yang diperolehi melalui laman instagram Tengku Fiella ternyata baju yang dipakai gadis ini sama tarikhnya seperti mana gadis yang terdapat di dalam video tersebut.

Apa hal yang berlaku sebenarnya? Bukankah hubungan mereka sudah berakhir. Bukankah sebelum ini kecoh satu Malaya bahawa si Nazmi menuduh Tengku Fiella sebagai seorang gadis yang curang sehingga sanggup mengadaikan maruahnya kepada pemain bola sepak tempatan yang lain.

Alih-alih kini sudah kembali bermesra seperti tiada apa-apa hal yang berlaku diantara mereka berdua. atau sengaja mahu bikin kontroversi agar kesnya di Portugal dapat dialihkan kepada gosip ala selebriti tempatan?

P/S : [Video] Nazmi Faiz ‘Bertepuk Tampar’ Dengan Kekasih Baru [BACA SELANJUTNYA]



  • person who care

     2 ekor ni agaknya xde akai,,kalo dh menyangap sgt pi jauh2 la..si nazmi nk kate hensem cm org asli aku tgk,,,berlagak bagus gayanya,,mak ayah nazmi tolong laa,,nasihat ckek kt anak tu

  • Miss Ordinary

    haish ~! lepas tu fitnah si Aidil pulak kan?
    bagus lah tu

Gosip Label Aishah Aziz Gosip Yuna

Wordpress Themes - Photography WordPress Themes - Newspaper & Magazine WordPress Themes